وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
ماراتن قلم به دست‌های بی‌ادعا (انتخاب وبلاگ برتر بوکان)
18 / 11 / 1391 ساعت 5:13 | بازدید : 5334 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
 وبلاگ نویسی فقط به عشق بوکان

   لطفاً برای انتخاب وبلاگ برتر بوکان هم در نظرسنجی شرکت کنید و هم دلیل انتخاب خود را در قسمت نظرات درج کنید.


اختصاصی «جێژوان» پـــاتــوق بـــچـه‌هـــای بـــوکــان: مختصرین تاریخچه وبلاگ نویسی این گونه به تشریح این پدیده می‌پردازد: «نخستین وبلاگ دنیا SCRIPTING NEWS متعلق به دیوید واینر بود. در آغاز سال ۱۹۹۹تعداد ۲۳ وبلاگ در اینترنت وجود داشت و در عرض چند ماه تعداد آن‌ها به میلیون‌ها وبلاگ رسید که از نقاط مختلف جهان می‌نوشتند.
در ایران نخستین وبلاگ را سلمان جریری در ۱۶ شهریور ۱۳۸۰ ایجاد کرد و موج وبلاگ‌نویسی با انتشار راهنمای ساخت وبلاگ توسط حسین درخشان در ایران آغاز شد و در سال اول حدود ۱۰۰ وبلاگ ایجاد شد و سال‌های بعدی با ایجاد سرویس‌های پرشین بلاگ، بلاگ اسکای و بلاگفا به صدها هزار رسید. به همین مناسبت روز 16 شهریور را روز بلاگستان فارسی نامگذاری کرده‌اند.»

persianblogsday-455x130.jpg

 پدیده وبلاگ نویسی خیلی زود میان ایرانی‌ها محبوب شد و به دنبال آن هزاران وبلاگ هر کدام با موضوعی خاص پا به عرصه وجود گذاشتند. وبلاگ نویسی خبری و بازتاب خبر و رویدادهای شهری همزمان با گسترش دامنه استفاده از رایانه‌های شخصی و به دنبال آن بهره جستن از اینترنت به عنوان ابزاری برای ایجاد وبلاگ و عرض اندام کردن رشد چشمگیری یافت. در بوکان هم در همان اوایل ورود اینترنت به خانه‌های مردم وبلاگ نویسی و در صدر آن پرداختن به مسایل شهری رشد و نمو پیدا کرد. آغازگر این راه وبلاگ پیام بوکان بود که در قسمت معرفی وبلاگ‌ها بیشتر به آن پرداخته می‌شود.

سال گذشته برای نخستین بار و در آغاز راه ایجاد این وبلاگ، اولین دوره انتخاب وبلاگ برتر فقط در قالب نظرسنجی برگزار شد و طی آن وبلاگ بۆ بۆکان با کسب بیشترین رأی از سوی کاربران به عنوان برترین وبلاگ بوکان انتخاب شد. اما امسال تصمیم گرفته شد که علاوه بر معرفی مختصر و قرار دادن لینک این  سایت‌ها و وبلاگ‌ها عکسی از صفحه نخست آنان نیز در کنار معرفی‌نامه‌اشان قرار داده شود تا کاربران به آسانی هم به خود این وبلاگ‌ها دسترسی داشته باشند و هم رأیشان از روی تحقیق و مطالعه این وبلاگ‌ها صورت بگیرد. در ضمن به جز معرفی دو وبلاگ فعال دوره انتخابات تمامی وبلاگ‌های معرفی شده در یک ماه اخیر مطالب تازه تألیفی منتشر کرده‌اند که به این ترتیب خود به خود وبلاگ‌های قدیمی اما کم کار از گردونه رقابت‌ها حذف شده‌اند که در میان آنان می‌توان به وبلاگ‌های نظیر دادگران بوکان (که این اواخر علاوه بر کم‌ کاری فقط به ارسال مطالبی از سایر سایت‌ها می‌پرداخت) فردای بوکان، شاری بوکان و هه‌لاله‌ی بۆکان و بوکان تایمز و ... اشاره کرد. جهت یاد آوری نتایج سال گذشته نظرسنجی انتخاب برترین وبلاگ بوکان از دید کاربران نتیجه آن در ذیل همین مطلب قرار داده شده است.

نتایج نظرسنجی انتخاب وبلاگ برتر 90

نتایج انتخاب وبلاگ برتر بوکان در سال 1390



وب سایت‌ها

گرچه سال گذشته جای وب‌سایت‌ها در نظرسنجی انتخاب برترین وبلاگ بوکان خالی بود اما امسال به یک باره دو وب‌سایت فعال وارد گردونه این رقابت‌ها شدند که در زیر به معرفی آنان پرداخته می‌شود. گرچه اگر عمر وب‌سایت‌های مانند آژانس خبری تحلیلی موکریان و پاتوق رسمی موکریان که در ایام انتخابات وارد عرصه وب نگاری شده و پس از مدتی از این کار دست کشیدند، درازتر بود اکنون هم شمار وب‌سایت‌ها بیشتر بود و هم رقابت تنگاتنگ تر می‌شد.

  آژانس خبری تحلیلی زریان

آژانس خبری تحیلی زریان با وجود آن که از مدت زیادی از آغاز به کارش نمی‌گذرد، اما به واسطه ارسال خبرها و تحلیل‌های روزانه از وب‌سایت‌های پر بازدید است و سعی کرده است گستره خبری خود را علاوه بر بوکان شامل سایر شهرهای کُردنشین و حتی خبرهایی از فعالیت کُردها در هر سوی گسترش دهد. این وب‌سایت به دقت سایت و وبلاگ‌های خبری را مورد مطالع قرار داده و با پوشش مطالب، آنان را نقد کرده و به چالش می‌کشد. گرچه بیشتر مطالب این سایت از سایر سایت‌ها و وبلاگ‌ها به عاریه گرفته می‌شود، اما به خاطر تحلیل مطالب و البته گاهاً گزارش‌های جنجالی زریان وارد گود رقابت انتخاب برترین وبلاگ بوکان شده است. شما می‌توانید پس از مطالعه مطالب آن نظر خود را ثبت کرده و در نظرسنجی به گزینه مورد علاقه خود رأی دهید.

انتخاب برترین وبلاگ بوکان 91 / زریان

آژانس خبری تحلیلی بوکان (بوکان پرس)

بوکان پرس از وب‌سایت‌های فعالی است که در کمال آرامش کار خود را آغاز کرده و کم کم در میان وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های خبری و تحلیلی سری در میان سرها در آورد. گفتگو با مسئولان شهری از رویه‌های مثبت بوکان پرس است که آن را از سایر هم صنفانش جدا ساخته است. نکته تعجب برانگیز قالب آن و وجود بنرهای وب‌سایت‌هایی دیگر است که تشابه اندکی با حوزه فعالیت این وب‌سایت که انتشار خبرها و تحلیل‌هایی در مورد بوکان است، دارد. شما می‌توانید با مراجعه به بوکان پرس بیشتر با رویه کاری آن آشنا شوید تا در انتخاب وبلاگ برتر بوکان آزادانه‌تر عمل کنید.

انتخاب وبلاگ برتر بوکان 91 / بوکان پرس


وبلاگ‌های ورزشی

بوکان از شهرهایی است که ورزش آن دوره طلایی خود را پشت سر گذاشته است. اما در سایه تلاش‌های بدون چشم داشت جوانان و بانوانش مدتی است که دوباره نقبی به گذشته پر افتخار خود زده است. کسب ده‌ها مدال در سطح استان و کشور و راهیابی ورزشکاران بوکانی به تیم‌های ملی رشته‌های مختلف و در کنار آن حضور دو تیم محبوب نوروز و سردار در لیگ برتر باعث شده است که خبرهای این افتخار آفرینی‌ها علاوه بر انتشار در خبرگزای‌ها و وب‌سایت‌های خبری، باعث ایجاد وبلاگ‌های تخصصی ورزشی در بوکان شود. با احترام به همکار گرامی آقای «امید حوریان» مدیر وبلاگ امید اسپورت که از ورزشی نویسان بی‌ادعای بوکان است در زیر به معرفی دو وبلاگ ورزشی بوکان پرداخته‌ایم.

وبلاگ باشگاه فرهنگی ورزشی نوروز بوکان

باشگاه نوروز بوکان در کنار سردار از باشگاه‌های محبوب و پرطرفدار بوکان است. لزوم ایجاد یک پایگاه اطلاع رسانی برای این باشگاه برای پوشش خبری نتایج بازی‌ها و حواشی آن احساس می‌شد که مدیر عامل سختکوش و پرتلاش این باشگاه آقای «علی خدامرادی» اکنون با ایجاد یک وبلاگ اقدام به رفع این مشکل نموده است. هر چند می‌طلبد که برای باشگاه از یک سایت بهتر با امکاناتی نظیر گالری عکس و ... بهره جست، اما در فضای بی‌خبری باشگاه‌های بوکان همین اقدام هم شایسته تقدیر است. در این وبلاگ سعی شده است تازه‌ترین خبرهای مربوط به این باشگاه و تیم امید آن منتشر شود. شما می‌توانید با مراجعه به این وبلاگ آخرین اخبار در مورد این تیم و ورزش بوکان را پیگیری کنید و با چشمی بازتر نظر و رأی خود را برای انتخاب وبلاگ برتر بوکان را ثبت کنید.

انتخاب وبلاگ برتر بوکان 91 / باشگاه نوروز بوکان


هیأت شطرنج بوکان

وب‌سایت هیأت شطرنج بوکان از وب‌سایت‌های فعال ورزشی بوکان در رشته‌های غیر فوتبالی است که با درج آخرین اخبار مربوط به فعالیت‌های هیأت مربوطه و پوشش خبری مسابقات و البته انتشار مداوم عکس نونهالان و نوجوانان فعال در این رشته، علاوه بر ایجاد انگیزه در میان آنان موجبات ترغیب سایر مراجعه کنندگان به این وب‌سایت برای فعالیت در این ورزش فکری می‌شود. لینک و بنرهای مفیدی در وب‌سایت هیأت شطرنج بوکان وجود دارد که کاربر را به سایت‌های معتبر و مرتبط با این رشته سوق می‌دهد. مطالعه این وب‌سایت هم برای آشنایی بیشتر با آن و هم کسب اطلاعات بیشتر برای ثبت رأی عادلانه شما در این نظرسنجی توصیه می‌شود. شاید شما هم با مطالعه آن به این ورزش علاقه مند شدید.

انتخاب وبلاگ برتر بوکان 91 / هیأت شطرنج بوکان 


وبلاگ‌های المپیکی

این دسته از وبلاگ‌ها در زمان انتخابات فعال شده و بهترین شکل ممکن به انتشار مطالب در حوزه فعالیت خود پرداخته و معمولاً از هواداران یکی از طرفین قدرت در انتخابات هستند. شمار این وبلاگ‌ها در زمان انتخابات در بوکان از حوصله خارج می‌شد و هر روز به شمار آنان افزوده می‌‌شد. اما با پایان کارزار انتخابات آب سردی بر تن این وبلاگ‌ها ریخته شد. به گونه‌ای که هم وبلاگ طرف پیروز و هم وبلاگ طرف شکست خورده با هم از گردونه وبلاگ نویسان موقتاً خارج شدند. گرچه وبلاگ‌هایی که در زیر به معرفی آنان می‌پردازم اکنون به خواب رفته‌اند، اما همگان گرد و خاک زمان انتخاباتشان را به یاد دارند. در زیر از میان انبوه آنان به معرفی دو وبلاگ که در عین حال که هیچ کدام از آنان علناً اقرار به همراهی هیچ کدام از کاندیداها نکرده‌اند، اما از مطالبشان پیداست که در کدام سوی دریای پر تلاطم انتخابات بوکان بوده‌اند؛ پرداخته‌ایم. با این توضیح که این وبلاگ‌ها تا حد ممکن از انتشار هجو و ضد تبلیغ‌های ناروا و مذموم دوری کرده بودند تا جایی در میدان انتخاب برترین وبلاگ‌های بوکان برای خود دست و پا کنند و  بی شک ملاک انتخاب ما هم رعایت اخلاقیات از سوی این دو وب بوده است.

انتخابات در بوکان

انتخابات در بوکان از آن دسته از وبلاگ‌های فعالی بود که در زمان هک سایت رسمی دکتر عثمانی و بعد از آن سایت نشریه فرصت برابر وابسته به ایشان، با پوشش دادن سخنان میتینگ‌های انتخاباتی ایشان و حواشی آن و البته سرک کشیدن به ستاد حاج انور حبیب زاده به بهترین شیوه ممکن جای سایت‌ رسمی دکتر عثمانی را پر کرد و این فعالیت را با پوشش دادن لحظه به لحظه نتایج انتخابات تا حصول نتیجه نهایی به اوج رساند. شایان ذکر است که نتیجه رسمی این انتخابات همان نتیجه‌ای بود که این وبلاگ آن را زودتر منتشر کرده بود. با وجود فعالیت تحسین برانگیز در ایام انتخابات این وبلاگ اکنون به خواب عمیقی فرو رفته و شاید تنها زلزله انتخاباتی دیگر در بوکان این وبلاگ را به عرصه خبر و تحلیل رویدادهای بوکان بازگرداند. موفقیت این وبلاگ باعث ایجاد وبلاگ‌هایی با نام‌های مشابه هم شد که البته توفیقی کسب نکردند. مراجعه به این وبلاگ و بررسی حواشی انتخابات و البته سرک کشیدن دوباره به ستاد دکتر عثمانی و مطالعه مجدد سخنانش خالی از لطف نیست. با این کار شما می‌توانید با منطقی بیشتر رأی و نظر خود را درج کنید.

انتخاب وبلاگ برتر بوکان 91 / انتخابات در بوکان


هه‌واله‌کانی بۆکان

هه‌واله‌کانی بۆکان از وبلاگ‌های مخالف دکتر عثمانی بود و به گفته خود از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کرد. این وبلاگ با هِدِر زیبای خود کارش را قبل از انتخابات آغاز کرد و با نزدیک‌تر شدن به ایام انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی همه توان خود را صرف مچ گیری‌های انتخاباتی از دکتر عثمانی  و هوادارانش کرد و گاهاً به کشفیاتی جنجالی و حاشیه ساز هم نایل می‌شد و برای مدتی هیاهویی را در فضای رسانه‌ای انتخابات بوکان ایجاد می‌کرد. هه‌واله‌کانی بۆکان پاد زهر هم داشت و جبهه مخافش وبلاگی با همین نام و البته ظاهری مشابه به فعالیت می‌پرداخت که صد البته با پایان رقابت‌های انتخابات در بوکان دوره فعالیت آنان نیز به سردی گرایید. لازم به ذکر است به دلیل در هم ریختگی فعلی قالب آن، نگارنده مجبور به درج عکسی از یکی از خبرهای منتشر شده در این وبلاگ شدم. سر زدن به آرشیو این وبلاگ جنجالی شما را به حال و هوای روزهای پر تنش انتخابات در بوکان باز می‌گرداند و شما را در رأی به گزینه مورد علاقه‌ تان یاری می‌کند.

انتخاب وبلاگ برتر بوکان 91 / هه‌واله‌کانی بۆکان

وبلاگ‌های منتقد شهری

شمار این دست از وبلاگ‌ها تا مدتی پیش زیاد بودند، اما به یک باره بسیاری از آنان که گاهاً از وبلاگ‌های موفق بودند دست از فعالیت کشیدند از آن جمله می‌توان به سیمینه رود، بۆکان هه‌واڵ، بوکانجلس، صدای بوکان و ... اشاره کرد. با توجه به آن که شرط گزینش این وبلاگ‌ها برای حضور در این رقابت‌ها آپدیت در طی یک ماه اخیر و البته تألیفی بودن مطالب بود خود به خود شماری دیگر از این وبلاگ‌ها از دور این رقابت‌ها خارج شدند. در زیر به بررسی باقی مانده این وبلاگ می‌پردازیم.

بۆ بۆکان

بۆ بۆکان سال گذشته از دید کاربران این وب به عنوان برترین و فعالترین وبلاگ بوکان انتخاب شد. این وبلاگ بر عکس تمام وبلاگ‌های فعال در ایام انتخاب سکوت اختیار کرد و پس از این غیبت صغری با آهنگی جنجالی‌تر به انتشار مطالب و تحلیل‌هایش عمدتاً در انتقاد از وضع موجود بوکان پرداخت. انتشار تحلیل‌هایی در نقد شهرداری از عمده مطالب پس از انتخاباتش بود. مویه مدیر این وبلاگ در سوگ حاج رحیم از غمخواران واقعی بوکان و گلایه از مسئولان بوکان برای عدم توجه به ایشان در زمان بیماری و اخیراً کنایه از ره آورد شهرداری بوکان از نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری که در وزارت کشور برگزار شد از مطالب جنجالی اخیر این وبلاگ بوده است. سر زدن به این وبلاگ و بررسی خبرسازی‌های آن می‌تواند شما را برای رأی یا عدم رأی برای انتخاب مجدد به عنوان برترین وبلاگ بوکان یاری دهد.


انتخاب وبلاگ برتر بوکان 91 / بو بوکان


بوکان سیتی

بوکان سیتی و «کاکه حه‌مه» مدیر آن از فانتزی نویس‌ترین وبلاگ‌های بوکان هستند. پرداختن به مسائلی که ما کمتر به آن توجه می‌کنیم در کنار سود جستن از ادبیاتی اختصاصی از نقاط قوت بوکان سیتی است. نویسنده این وبلاگ گرچه مدتی در بوکان حضور نداشت اما هیچگاه دست از نوشتن برای شهرش بر نداشت. این وبلاگ گاهاً با احتیاط پا روی خط قرمزها هم گذاشته اما به قول خودش عمو فتاح تاکنون سراغی از او و وبش نگرفته است!  برای آنکه روحیه خود را لطیف کنید و هم راهنمایی برای انتخابتان داشته باشید حتماً به بوکان سیتی سر بزنید.

انتخاب وبلاگ برتبر بوکان 91 / بوکان سیتی

پیاسه‌ی پینوس

پیاسه‌ی پێنوس و «حسن معروف پور» مدیر آن از معدود وبلاگ نویسانی است که در رشته مرتبط با آن یعنی روزنامه نگاری درس خوانده است. ایشان گرچه در نشریات بوکان مانند مرزداران و  جوتیاران قلمفرسایی می‌کنند، در عین حال سعی می‌کنند وبلاگ خود را با تمرکز بیشتر روی بوکان و البته تمام مناطق کُردنشین به روز نگه دارند. پرداختن به اموری که فقط خاص زاویه دید یک روزنامه نگار متعهد است از نقاط قوت آن است. برای مثال در هنگام زلزله در مناطق کُردنشین ترکیه ایشان با درج مطلب و عکس به دلجویی از این مصیبت زدگان پرداخته بود در حالی که کمتر وبلاگ و سایتی در حوزه بوکان به آن پرداخته بود. برای درک فرق شیوه کار این وبلاگ با سایرین و البته کسب اعتماد از رأی خود حتما در پیاسه‌ی پێنوس حسن معروف پور سیر کنید.

انتخاب وبلاگ برتر بوکان 91 / پیاسه‌ی پینوس


پیام بوکان

پیام بوکان قدیمی‌ترین وبلاگ بوکان است. این وبلاگ که اکنون بیشتر بازتاب فعالیت‌های «حامد قدرتی احمد آباد» مدیر انتشارات زانکو و صاحب امتیاز مرزداران است از سال 1384 فعالیت خود را در دنیای مجازی آغاز کرده است و گرچه اکنون بیشتر مطالب آن حول برپایی نمایشگاه کتاب و ... است اما یک حسن دارد و آن اینکه هنوز روپاست و هر از چند گاهی با انتشار مطلبی خبر ساز می‌شود. برای درک بیشتر حوزه فعالیت پیام بوکان در میان آرشیو سال‌های قبل آن چرخی بزنید و برای رأی دادن و درج نظر خود توجیه کافی جمع کنید.

انتخاب وبلاگ برتبر بوکان 91 / پیام بوکان


جێژوان

جێژوان از 25 شهریور 89 با شعار «فریاد برای فردایی بهتر برای بوکان» وارد عرصه وبلاگنویسی شده است. سعی نگارنده بر آن است که حداکثر هر 10 روز یک بار مطلبی جدید ارسال کند. این وبلاگ سعی دارد در فضایی به دور از توهین و افترا و در چهارچوب قوانین کشور با انتقادهای سازنده بوکان را به عنوان کلانشهری کُردی به سوی آنچه حقش است سوق دهد و در این میان وامدار هیچ کس و نهادی نیست. لازم به ذکر است اینجانب به احترام سایر وبلاگ نویسان همشهری‌ام در قسمت نظرسنجی شرکت نکرده و حضور و معرفی جێژوان در این قسمت صرفاً برای دریافت بازخورد کاربران از نحوه فعالیت دو ساله این وب می‌باشد.

انتخاب وبلاگ برتر 91 / جیژوان*


... و با تشکر از


وبلاگ تاریخی ایزیزتو

وبلاگ انجمن دوستداران یادگارهای تاریخی ایزیرتو وابسته به نهادی غیر دولتی با همین عنوان از آن دست وبلاگ‌هایی که علاوه بر انتشار مطالبی برای حفظ مکان‌های تاریخی و بها دادن به تاریخ سازان شهر به همه مکان‌های تاریخی مناطق تاریخی کُردنشین سر زده و به معرفی و تحلیل وضعیت این مکان‌ها می‌پردازد. این نهاد علاوه بر مدیریت این وب بی‌نظیر دارای کمیته‌های فرهنگی و ... در سایر زمینه‌ها نیز فعال است. برای کسب اطلاعات بیشتر از تاریخ مناطق کُردنشین و البته رأی دادن به این وبلاگ سری به محتویات پر بار آن بزنید و سیری در تاریخ پر فراز و نشیب مناطق کُردنشین داشته باشید.

انتخاب وبلاگ برتر 91 / جیژوان


وبلاگ‌های زیادی در بوکان و در سایر زمینه‌ها فانند ادبی، فرهنگی و تفریحی و ... فعالند که پرداختن به همه آنان مثنوی هفتاد من می‌شود. بی‌شک این حجم انبوه از حضور وبلاگ نویسان بوکانی در فضای مجازی نشان از بار فرهنگی بالای بوکان است. ضمن آرزوی موفقیت برای همه کسانی که فقط به عشق سرافرازی بوکان در عرصه قلم فرسایی می‌کنند، از همه آنان به خاط عدم حضورشان در این مجال عذر خواهی نموده و امیدواریم فرصتی باشد که در آینده در خدمت آنان نیز باشیم.

تازه وارد

با رشد چشمگیر استفاده از اینترنت به عنون یک ابزار ارتباط جمعی و کارآیی آن هر روز به تعداد کاربران آن در بوکان اضافه می‌شود و به دنبال آن هر از چند گاهی یک رسانه خبری تحلیلی دیگر به این جمع افزوده می‌شود تا بازار رسانه‌های خبری دیجیتال گرم‌تر شود. در زیر به معرفی یک پایگاه خبری، تحلیلی جدید بوکان می‌پردازیم با این توضیح که این رسانه به دلیل نوپا بودن از قافله انتخاب وبلاگ برتر بوکان جا مانده‌اند به این امید که در دوه‌های بعدی حضوری پویا و فعال داشته باشند. ضمن خوشامد گویی و آرزوی موفقیت برای این رسانه خبری و سایر فعالان این عرضه در زیر به معرفی وب‌سایت خبری، تحلیلی کانی پرس می‌پردازیم.

کانی پرس

وب‌سایت کانی پرس که از اوایل مهرماه کار خود را به عنوان یک رسانه خبری تحلیلی بوکان زیر نظر امیر ایزد دوست آغاز کرده است، در همین آغاز کار با چند گزارش جنجالی مانند پرداختن به موضوع عدالت اجتماعی و استخدامی، وضعیت خانواده‌های فقیر و تهیدست بوکان و مقایسه وضع زندگی آنان با مسئولان شهری و وضعیت جاده سد به صورت مصورحسابی جنجالی ظاهر شده است. مدیر این سایت در گفتگو با کُرد پرس عنوان کرده است:این رسانه در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی و با هدف انعکاس اخبار و رویدادهای بوکان و اخبار بین المللی فعالیت می‌کند.

وی افزود کانی پرس به دو زبان فارسی و انگلیسی اخبار و رخدادهای ایران، جهان و این شهرستان را در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهد که در آینده نزدیک زبان کرُردی نیز به آن افزوده می‌شود.

سر زدن به این وب‌سایت جنجالی تازه وارد و پیگیری اخبار بوکان را از طریق این رسانه نوپا به شما توصیه می‌کنیم.


انتخاب وبلاگ برتر بوکان 91 / وب‌سایت کانی پرس

نظر شما چیست؟ شما می‌توانید علاوه بر ثبت رأی خود نظر خود را در مورد این وبلاگ‌ها با سایر همشهریان و البته مدیر این وب‌ها در میان بگذارید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 147

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2054
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 19437
:: بازدید ماه : 147554
:: بازدید سال : 447213
:: بازدید کلی : 4347392